Senyum

by - 13.11.15

Assalammualaikum~


                                                                                     tekan sini            
                                                                                           
hari ini adalah hari pertama saya melalui Military Diet . Pagi tadi, cuma makan roti sapu bersama jem
Baru 2 jam, dah lapar. Krung...krung... {haha, sound effect dari perut}

Saya tengah P sebab tu tak boleh puasa. Kalau tak buat puasa sunat jer.

Ada masa menaip ni, buat je lah. 
Apa nak cerita ek?

Oh yer!

Haha... Macam mana dengan blog ni? Cantik tak? Saya rasa dah hampir tiga kali saya tukar rupa blog ni sebab saya tak pernah puas. Tapi sekarang saya puas dah~
Saya lebih suka yang baru ni.
Tak ada masalah.
Important Note: Blog ni tak direka oleh saya. Saya cuma Copy & Paste isi template daripada salah satu laman web yang menjual template. Jadi, kalau awak minta tutorial saya pun tak tau nak buat macam mana.image
ha, sebab ramai yang tanya pasal benda ni. Tapi, saya tahu lah jugak beberapa tutorial yang boleh membantu awak buat template macam ni. 
Baiklah, sekarang dah bulan 11 sekejap jer kan masa berlalu. Tahun depan giliran saya pulak ambil SPM. 

Astaghfirullahhal a'zim....

Berdebar jantung ni...Rasa macam tak percaya budak yang tak matang lagi ni, dah nak ambil periksa yang FINAL dalam sekolah menengah ni. Fuh...Subhannallah...image

Dalam masa yang sama, saya menginsafi diri untuk jadi yang lebih baik. Insyaallah... Bulan 11 dan 12 ni saya nak ulang kaji balik topik2 tingkatan 4 lalu perbanyakkan amal ibadah diri. Umur dah nak menuju dewasa, bermakna semakin dekatlah kita dengan kematian. 
Belum tentu lagi. Mati bila2 sahaja.

huh~aku dah tuaimage

Saya rasa agak bersalah dengan Allah SWT. Banyak perkara yang saya masih minta maaf kat Dia. 
Mak dan Abah pun. 

Saya akan perbanyakkan sembahyang tahajjud dan taubat untuk kebaikan pada masa hadapan. 
Doakan awak semua dan diri.
Oh! Jangan lupa sahabat2 kita yang sibuk berperang kat luar sana. Doakan mereka 

Berubahlah. Maut tu bila2 jer.image
Jadi senyumlah sentiasa dalam hidup yang singkat ni. (Jangan sombong jadi orang~) image

Assalammualaikum~

You May Also Like

0 ulasan